EL TEATRE DE LES PLANTES

DE MONICA KOPATSCHEK I ANA LÓPEZ

El teatre de les plantes és una exposició de dues artistes que a través del gravat i l’acuarel·la observen i estudien les flora de Collserola de tal manera que arriben inclús a transportar-se a móns imaginaris.

Per a aquest projecte ubicat a la Sala d’exposicions de la Casa de Cultura de Sant Cugat, es va dissenyar la gràfica i les aplicacions necessàries: vinil del text de sala, full de sala, i aplicacions digitals per instagram, newletter, web i whatsapp.

 ALGUNS DISSENYS DESCARTATS

CA